Gädda | Årets minsta gädda!

Idag bar det av för att försöka lura en och annan gädda,
laddade som vanligt blablabla... så satte vi oss i båten fast
beslutna om att vi skulle fiska!



Robin går in hårt i kvällens tävling och drar första
"Jeddan" & efter snabb avkrokning och smyg foto
så fortsatte tävlingen!

Strax efter tar Simon en fin ledning
med en kort tjockis som såg ut att
nyss ätit något gott!





En "strax" går till en stund och en stund går till en
lite längre stund men så "PANG"  och monster-
hugget kommer och jag vevar glatt in!



"Något stort" ?
"Nä du hör ju draget rasslar" :)


Förmodligen årets minsta "jedda" än så länge som tyvärr skadade sig r
ejält på mina monster krokar. Oansvariga mödrar som låter sina små barn
vara ute och leka med så vassa saker så sent på kvällen! Stackarn fick
simma vidare och hoppas den repar sig och blir en stor stygg madam
som vill äta upp mig !





Klart slut - det var allt ifrån mig mina underbara fäns ha det gött


Mvh Thomas Karlström


Skitfiske !













Kommentarer