Mix | Gott nytt år!

Hej alla fiskevänner!
Nu lägger vi 2017 bakom oss och ser fram emot ett grymt 2018 och många nya fiskeupplevelser. En tillbakablick på året som gott har inte inneburit några fantastiska fångster för min del men några nya platser att fiska på. Testeboån är en å som jag kommer återvända till, vacker natur och härliga inbjudande strömmar vilka är perfekta för flugfisket. Sedan kommer givetvis Gavleån vara en plats där jag gärna fiskar, jag är glad att ha en sådan fin å mitt i centrala Gävle med ett förhoppningsvis gott fiske. Finns en del att styra upp vid Gavleån men väl värt att fortsätta jobba för en fortsatt positiv utveckling. Med det så önskar jag er alla ett gott nytt fiskeår, jag avslutade mitt 2017 i hemma-ån idag, ingen fångst men en kontakt med fisk och ett par sköna gung i klingan gav en stunds puls – härligt!

Må bäst allihop, ses vid nåt vatten 2018!

Tony






Kommentarer